امام شناسی / راههای کسب رضایت امام عصر / بخش 7

امام شناسی / راههای کسب رضایت امام عصر / بخش 7

#بسم_رب_المهدی/امام شناسی

راههای_کسب_رضایت امام عصر
بخش هفتم
الگوپذیری:

از جمله وظایف منتظر امام زمان (عج): الگو پذیری از امامش است!

تو باید از امامت الگو بگیریی! امام تو امام مهربانی هاست..!

امامی است که کینه به دل نمی گیرد،امامی است که به راحتی من و تو را می بخشد!

چرا من و تودیگران را نمی بخشیم؟

چرا می گوییم از تو کینه به دل می گیرم، تا قیامت نمی بخشمت!

چرا از این حرف ها به همدیگر می زنیم!؟ چرا نمی خواهیم بخشش را از اماممان یاد بگیریم؟ 


مگر ما کم گناه کردیم؟ مگر کم دل پسر فاطمه(س) را شکستیم؟!

مگر کم اشک پسر فاطمه(س) را در آوردیم!!

مگر کم زخم به دلش زدیم! مگر کم جگرش را خون کردیم!؟

مگر کم دلش را به درد آوردیم، مگر کم پیرش کردیم!؟

مگر کم موهایش را سفید کردیم!! این همه بلا سرش آوردیم؟

همین قدر که در خانه اش بروی و بگویی آقا غلط کردم، نفهمیدم!

آقا قول می دهم خوب بشوم، همه را می بخشد، بی خیال می شود! امام است.!!

یک نفر ظلمی به من وتو کرد، حالا من و تو نمی خواهیم آن فرد را ببخشیم!؟

کینه به دل می گیریم! فقط اسم مان را شیعه گذاشتیم !؟

همین من شیعه ام! چه جور شیعه ای هستی ؟! شیعه یعنی چه شیعه؟؟

شیعه یعنی پیرو!! چه جور پیروی هستی، که به راحتی هر چه تمام تر مثل امامت مهربان نیستی؟امام تو کینه ای نیست! 


حدیث از امام زمان(عج) است، که اگر نبود محبت من به شما، بارها شما را به خاطر گناهانتان ترک می کردم!

حرف خود آقاست،یک ذره بنشین فکر کن!

چرا ما نسبت به امام زمانمان این قدر ضعیف هستیم؟؟

چرا ما نسبت به امام زمان کار نمی کنیم؟ امام ما امامی مهربان است، ما هم یاد بگیریم مثل اماممان مهربان باشیم!

استاد عبادی
**********
با مباحث مهدویت با ما همراه باشید
******
اگر یک نفر را به اووصل کردی
برای سپاهش تو سردارویاری

تدوین : خدیجه تاج بخشیان 





:: موضوعات مرتبط: امام شناسي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : تاج بخشيان
تاریخ : چهار شنبه 18 بهمن 1396
مطالب مرتبط با این پست